Kelionės, vizitai

BIEN kviečia į Sønderborgą!

2012 Kovo mėn. 29 d.

Baltijos jūrą supančių valstybių krikščionišką jaunimą vienijantis BIEN tinklas šiemet kvies į ekumeninį festivalį Danijoje. Liepos 30 – rugpjūčio 3 d. skirtingoms bažnyčioms priklausantis jaunimas rinksis pačiame Vokietijos pasienyje esančiame Sønderborgo miestelyje. Vasario mėnesį čia surengtas parengiamasis pasitarimas. LELB Jaunimo centrui atstovavo Jurgita Koženiauskaitė, Lina Balandytė ir Sandra Gerdauskaitė.

Vasario 24 – 26 dienomis aš, Jurgita, su draugėmis Lina ir Sandra dalyvavome artėjančio Bien’12 festivalio aptarime, kuris vyko Sønderborge, Danijoje. Pirmoji kelionės stotelė buvo Hamburgas, kur susitikome su kun. Franku Engelbrechtu, vienu iš organizatorių. Kelionę tęsėme drauge. Vasario 24-sios vakare pagaliau pasiekėme kelionės tikslą – Sønderborgą. Čia mus pasitiko Bien’12 festivalio organizatoriai. Pasidaliję kelionės įspūdžiais, sėdome prie gausaus vakarienės stalo. Dieną baigėme vakaro malda ir giesmėmis.

Kitą rytą, saulės spindulių pažadintos, nusprendėme pasigrožėti vietiniu gamtovaizdžiu. Auštanti diena žadėjo naujus įspūdžius. Turėjome galimybę dalyvauti ryto pamaldose miestelio bažnyčioje. Po to vykome aplankyti netoliese įsikūrusios moterų vienuolių bendrijos. Išgirdome jų įsikūrimo šiame krašte istoriją. Kiek pabendravę, kartu su jomis pagiedojome keletą giesmių.

Po pietų pradėjome aptarinėti festivalio organizacinius reikalus, dienotvarkę, sprendėme iškilusias problemas. Visi aptarimo dalyviai pasidalino į atskiras darbo grupes, atsakingas už finansus, reklamą ir giesmes. Mes priklausėme už festivalio giesmes atsakingai grupei. Diskutavome, kokias giesmes giedoti festivalio metu, sudarėme jų sąrašą. Vakare kiekviena grupelė pateikė savo darbo rezultatus. Prie vakarienės stalo toliau dalijomės dienos įspūdžiais, nuotaikomis. Susikaupti prieš miegą padėjo vakaro malda ir gražios giesmės.

Paskutinę mūsų svečiavimosi Danijoje dieną po pusryčių laukė atsisveikinimas ir ilga kelionė namo. Labai dėkojame už galimybę pakeliauti ir pamatyti Vokietiją ir Daniją bei susipažinti su naujais žmonėms.

Apie artėjantį festivalį informacijos ieškokite atnaujintoje svetainėje www.bienweb.org